FFF!


 
I hipp hipp har Kajan tre mycket viktiga ord att jobba efter: rädda - larma - släck!
 
På jobbet har vi också tre nyckelord. De (gyllene) tre f:en. Frontat - Fräscht - Fyllt. Jag ser framför mig hur chefen ställer upp oss anställda på rad och tvingar oss att skrika ut dem, FRONTAT FRÄSCHT FYLLT! FRONTAT FRÄSCHT FYLLT! - men det har tyvärr inte skett ännu. Kanske när han är tillbaks efter semestern.
 
Nå, befinner ni er i en matvaruaffär ganska långt norrut i landet och tycker att hyllorna känns ovanligt frontade, fräscha och fyllda så är det nog där jag jobbar. Tycker ni inte att det stämmer in kan ni nog ha kommit rätt iaf...


Kommentarer
Postat av: Ullis

jag tycker att det bästa är när han ska visa en enkel kom-ihåg till SOS larm.
Itt itt tvåo, lett åo slåo samtidigt som han visar med fingrar i ansiktet och pekar på mun, näsa och ögonen.

2007-07-19 @ 12:20:39
Postat av: Jonna

haha, kajan är så bra :)

2007-07-19 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback