Blandad info:

- R har sett halva senaste Harry Potter-filmen. Sen gick nån lampa i bioprojektorn sönder och hela filmvisningen fick förstås avbrytas. Haha. Det är lite roligt.
 
- Jag hade vantar på mig när jag gick till coooop extraaa imorse vid 07.15 (gäsp). Det är deprimerande.
 
- Skulle jag ha jobbat i affär i typ 40 år skulle jag nog vara beredd attt ta livet av mig. Jag är spyless på kassan efter en månad. Inte min kopp te, men får funka under somrarna...
 
- Imorgon är det hatpasset 11.35-21-05 som gäller.
 
- Jag och Sandra gick till bodycenter och berättade att de bara dragit av 3 "stämplar" på vårat 10gångerskort fast vi egentligen använt alla. Så nu är kortet tomt och jag måste plocka ut typ 55 euro från bankomaten och gå dit och fylla på det igen. "Man faaan vad ni är puckade" utbrast lillasyster. "Du skulle då inte kunna bli kriminell" suckade R... vilket han ju borde vara glad över kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Emma

Att visa halva filmen var kanske planerat.. Hålla lite på spänningen. :P

Postat av: Jonna

haha, ja det kan ju vara så. men det är ju en ganska korkad plan isf eftersom de var tvugna att ge pengarna tillbaks samt att många nog går nån annanstans för att få se HELA filmen.
:)

2007-07-19 @ 10:12:24
Postat av: Ullis

Jävlar i min låda, kör de med de där satans stämplarna där också???? Kan de inte bara ha månadskort?

2007-07-19 @ 12:26:24
Postat av: Jonna

ja nog kan man säääkert skaffa månadskort också tror jag. men vi fixade ett tiogångerskort och fick för oss att det skulle bli billigare så... kanske.

2007-07-19 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback