snart söderut

Imorgon bär det av ner mot Umeå, men jag är inte alls särskilt sugen på det faktiskt. Vore det inte för att jag saknar träningen (nånäää, det blev förstås inte ett enda pass här) skulle jag kunna stanna kvar länge till. Nåja, den här gången ska jag inte vänta till sommarlovet innan jag åker hem igen.
 
Igår gick det många tusenlappar på IKEA, så vi får i alla fall en ny och större säng att sova i när vi kommer hem. För att ligga och trängas i en 120s är inte sådär jättekul. (men lillasyster tyckte vi var konstiga, "det finns ju hur mycket plats som helst! man ligger ju inte ens nära varandra")
 
Hur är det med snömängden där i Umeå förresten?

Kommentarer
Postat av: ef

Hehe, vi sov i min 90s varje helg under typ ett år. ;) 120 är ju lugnt. Nu har vi en 180s, yeah. Jag kan sova på bredden, för jag är bara 175cm lång!

Postat av: Fredrik

Det finns lite snö men inte så mycket. Är i alla fall vitt vilket man kanske inte ska klaga på.

2007-01-06 @ 21:14:55
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

2 i en 90s, nej det lät inte kul det. om man inte är ruskigt nykära kanske :P

nej här fanns det inte särskilt mkt snö. nåja, det gör faktiskt inte så mkt, att vi fick en vit jul där hemma var egentligen viktigast. nu kan det nästan bli sommar snart.

2007-01-07 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback