onyttigt

Från och med idag är det nyttigare vanor som gäller. Fyfasen, jag har verkligen ätit mängder av choklad varenda dag sedan jag kom hem. Det är som svårt att låta bli när askarna ligger överallt i hela huset... undrar vad resten av familjen säger om jag slänger det som finns kvar.
 
Hur har det gått med träningen då? ehhh... jooo... några dagar innnan nyår tänkte jag ta mig iväg till body center i Torneå. Men så fick jag inte med mig nån. Sandra var sjuk. Lillasyster 1 var påväg utomlands, men sa att hon annars hade velat testa. och Lillasyster 2 är nog mest feg...
- Men vafan, om jag var påväg till brasilien skulle jag väl också kunna säga att jag hade kommit med om jag kunnat, suckade hon.
 
Jaja, lyckas jag ta mig iväg en gång innan vi åker tillbaka till Umeå är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Enc

Lycka till! Håller med om att det finns en viss godisproblematik runt jul. Själv har jag åtminstone två olika godisfabriker inom mindre än två mil från föräldrahemmet. Fast... jul är ju ändå bara en vecka eller två! Det ger ju åtminstone 50 veckor att... att... äta annat godis på... :)

Postat av: Fredrik

Jul och nyår är chokladens högtid. Njuuuut..!

2007-01-03 @ 08:37:19
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Njaaa, julen var nog närmare 3 veckor faktiskt. och det hann bli mycket choklad under den tiden. :)
Men grejen är ju att sånadär aladdinaskar inte ens är goda, ändå äter man bara för att det finns och hör julen till...

2007-01-05 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback