vuxendricka

Det plingade på dörren och jag blev (förutom ganska chockad) less eftersom jag då var tvungen att resa mig upp från köksgolvet där jag låg och väntade på att tevattnet skulle bli klart (varför är köksgolv alltid så sköna att ligga på?). 
- Nej tyvärr, vi har ingen vinöppnare. För vin är äckligt och jag kommer nog aldrig att lära mig dricka det. (okej, jag sa inte riktigt så....)
 
- Åååh, det här vinet tar verkligen fram smakerna i maten, säger pappa ibland, men jag förstår inte. Det förstör ju maten, beskheten tar över allt. som att ta en klunk ättiksprit innan ungefär. Då och då får jag för mig att jag ska lära mig tycka om det, men efter någon klunk kommer jag på bättre tankar. Druvor är godast när de är färska och ej söndertrampade av äckliga fötter (joho, så gör man).
 
ska vi gå in på hur läskigt kaffe är?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Utan vin eller kaffe skulle jag inte överleva en dag..

- Hur tar du ditt kaffe?
- Intravenöst tack.

Postat av: Jonna

jasså, ja jag skulle klara mig längre på en öde ö isf ;) lyllos mig då.

2007-02-24 @ 15:35:57
Postat av: Laura

Vin gillar jag men kaffe är usch och blä och vedervärdigt. Ha det bra :).

2007-02-24 @ 16:19:27
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Jonna

Där får du ett vuxenpoäng mer än mig då :) kaffe är gift.

2007-02-24 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback