tv-kväll

Åh, jag är en svag människa. I kylen står nu ett fat med chokladbollar, för man kaaan ju inte se på ett program som desperate housewives utan någonting gott till. Det är som en omöjlighet för mig. Suck.
 
Förutom att rulla chokladbollar har jag och R hunnit se de tre första avsnitten av Heroes. Det visade sig vara en ganska bra serie, med lite äckliga inslag här och var. Det är tur att man är tjej så man får blunda när det blir otäckt  :P
(man skulle kunna säga att jag här både följer och repoducerar strukturer... om man var inkörd på sånt tänkande)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Heroes är bästa serien till dags datum! Vänta bara tills ni kommer längre in i serien. :)

Postat av: Jonna

trodde inte att jag skulle gilla den särskilt mkt, men jodå. sitter och väntar på avsnitt 4 nu. det går saaakta.

2007-02-14 @ 14:43:32
Postat av: Fredrik

Jag ska se avsnitt #15 ikväll! :)

2007-02-14 @ 18:59:42
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback