svagis

Jag har varit på body pump, det händer inte särskilt ofta eftersom jag faktiskt tycker att det är lite tråkigt... har man en stepbräda framför sig ska man väl för tusan inte lägga sig på den?!
Jaja, hur som helst var mina ben svagare än (någonting jättesvagt). De skakade till och med under rygglåten. Benträning behövs verkligen, men det är också tråkigt.
 
Nu väntar jag på att R ska bli klar med maten. Hjälper jag till? Nej. Jag har ju så många bloggar som måste läsas... Synd att han inte är så mycket för sötsaker, det hade vart perfekt om han bakade lite då och då också ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Benträning är döööötråkigt. Blä....

Postat av: Fredrik

glömde en mening....

Varför tror du jag är tc-instruktör? Ypperlig benträning varpå jag slipper plåga mig själv i gymmet. ;)

2007-02-24 @ 13:54:17
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

hmm, man skulle kanske börja gå på spinning iaf. kaaaanske.
(idag har jag världens träningsvärk i låren, hur skönt som helst :))

2007-02-24 @ 15:38:08
Postat av: Fredrik

Låter som en bra ide. :)

2007-02-24 @ 16:33:35
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Men alla mina träningsdagar är ju paxade redan :P
Fördelen med att inte gå på body pump så ofta är den helt tokiga träningsvärken man får efter att man väl tagit sig dit. jag är halt på båda benen idag, armarna är ömma och ryggen stel.

2007-02-24 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback