Oj, vad mycket text!

Åh inatt kommer jag (eller borde jag åtminstonde) sova gott.
Delvis på grund av sömnbristen från förra natten.
Men mest på grund av (eller tack vare) dagens träning. Föst ett dancepass som jag egentligen inte var särskilt peppad på, men det betyder ju inte att det inte blir svinjobbigt iaf. Sedan combat där jag på allvar trodde att jag skulle spy, stod ett tag och funderade på hur jag skulle göra ifall det faktiskt skulle ske. Och påväg till omklädningsrummet hörde jag sedan musiken till Body Jam 35 och blev lite ... träningsnostalgisk. Så jag var tvungen att smita in och köra första delen.
 
(Mina stackars fötter som, efter den träningsfria veckan, för en gångs skull såg fina ut ser nu åter igen ut att ha varit med om sju svåra år. Aj.)
 
Sedan ska jag visst bli kennelägare. Okeeej delägare, men vadfan. Mamma påstod att vi måste deklarera, så jag får väl lära mig det då, jesusamalia vad vuxet. Mina deklarationserfarenheter hittills har bestått av att jag skickat in ett SMS för att godkänna alla siffror. Vilka nymodigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback