Melodifestivalen

melodifestival
Ja vad säger man... Jag var inte överförtjust.
- Magnus Uggla och Andreas Johnson får väl gå till final (men finns det inte redan en låt som låter precis som den Andreas sjöng?!).
- Jag skrattade nog mig igenom hela after dark-låten (men nog är Lindarw snyggare i mörkt hår!).
- Veronas låt glömmer jag gärna så fort som möjligt.
- Caroline af Ugglas tycker jag är så rolig.
- Emilé Azar såg väldigt sminkad ut.
 
Och Kristian Luuk borde få ett eget program igen. och "Lordi Lordi" verkar kul :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Okej, helt rätt hade jag ju iiiinte. Men Sarah Dawn Finers låt var faktiskt riktigt fin... och den blev bättre efter några genomlyssningar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ursäkta bloggterrorn, men det är ju "the glory of love" som Andreas låt var precis lik. Hur lika får de vara? Det är ju nääästan samma refräng....
Och after dark-låten var ju till 75% Village Peoples "Go West".

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Sannas låt då? Den var ju en riktig schlagerdänga! Den gillade jag :)

2007-02-26 @ 09:58:37
Postat av: Jonna

Ja det var verkligen äkta schlager! Så jo den fick väl gå vidare den också :)

2007-02-26 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback