Julen varar inte till påska!

Jag tänkte gnälla över att folk ännu har kvar julstjärnor i sina fönster, ja jag och Sandra såg till och med en ljusstake här om dagen. Men, med tanke på hur den här bloggen ser ut så skulle det kanske klassas som stenkastning i glashus, eller pilkastning i gummibåt, eller igelkottskastning(?!) i ballongaffär (det är bara att välja och vraka). Så jag ska inte gnälla. Men jag muttrar lite.
 
(Och för dagens roligaste filmsnutt kan ni klicka
här. Jag skrattade så jag fick ont i magen och tårar i ögonen.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uj, uj, uj. det var ett bra pass för magmusklerna.

2007-02-11 @ 22:55:27
Postat av: jordgumman

Haha! Han är ju klockren!

Postat av: Jonna

situps och liknande är ute, det här är ju ett mkt roligare magtränings-sätt :)
han låter som... ja jag vet inte vad :)

2007-02-12 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback