Buuu

spöke
 
Alltid när jag kollar på program som "det okända" blir jag övertygad om att det visst finns spöken och andar. Tidigare idag satt jag med gåshud över hela kroppen när de berättade om hur det spökade i en lägenhet. R skrattade åt mig och trodde att sånadär medium nog, när de kommer hem på kvällarna, sätter sig ner och garvar åt alla människor de lyckats lura under dagen.
  
Här en kväll innan jag skulle sova såg jag ett program på discovery om en pojke som blivit besatt av någon slags ond ande. Åååh jag vågade nästan inte sova efteråt. Ska de visa sånadär program får de göra det lite tidigare så man hinner smälta och glömma bort det innan det är dags att somna! 
 

Kommentarer
Postat av: ef

Få se nu. Du tycker vin, kaffe och öl är hemskt, och är rädd för spöken? Hmm.. ;) Barnasinnet i behåll?

Postat av: Jonna

okej nu verkade det som om jag är rädd för spöken, det kan jag väl inte påstå att jag är. men ibland tror jag nästan att folk kan få kontakt med döda. det där discoveryprogrammet var nästan exakt som "exorcisten", därför var det läskigt.
men barnasinnet ska man väl ha kvar? :)

2007-02-24 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback