Billy, bokhyllan Billy.

Billy
Via... nån blogg... hittade jag ett test för alla IKEAnördar:
Vilken möbel är du?
Och jag blev Billy, men inte vilken billy som helst, utan bokhyllan BILLY i mörk fanér. Det ni.
 
Annars då?
jo bokhyllan läser alltid säkhetsföreskrifter och följer med i flygvärdinnornas säkerhetsgenomgång på flyget. Många BILLY-bokhyllor bär cykelhjälm. Vanliga bokhylle-yrken är datatekniker, uppfinnare, läkare och lärare. BILLY bör dock se upp så att hon/han inte blir inställd i ett hörn (åååh, vilken ikeahumor). Bokhyllan BILLY passar bra tillsammans med diskstället GRUNDTAL (nån?). 
 
Så, vem är ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

TV-stället OBSERVATÖR blev jag! Orkar inte skriva vad det innebär ;) Men du, du lyssnade inte alls på säkerhetsgenomgången på flyget särskilt noga... haha.

2007-02-12 @ 21:59:47
Postat av: Anonym

...och jo, en sak till förresten. August Strindberg var en typisk OBSERVATÖR. Sen om det är en bra eller dålig sak, det får du avgöra själv :)

2007-02-12 @ 22:01:15
Postat av: Fredrik

Jag var hallspegeln RISKA. Sen skrämmer det mig en aning när väldigt mycket stämmer in på mig.

Vilket hemskt test. Nu drömmer jag mardrömmar hela natten om att jag kommer vara instängd i en spegel.

Fast tydligen hade bokhyllan BILLY och RISKA väldigt lätt för att komma överens. Något positivt i kråksången med andra ord..

Postat av: Jonna

näää, det måste ha blivit nåt fel... jag kanske egentligen är Billy i björkfaner eller nåt liknande? och frågar du en viss svenskalärare så är Strindberg king ;)

Haha, hoppas det inte blev några mardrömmar ;)

2007-02-13 @ 11:45:49
Postat av: Anonym

Barkarbyfåtöljen.. Er.. Jag barkar ju aldrig.

2007-02-13 @ 19:39:02
Postat av: mor

Både pappa och jag är TV-stället som gärna svingar en bägare tillsammans med sittkudden PÖSIG. Vem är det? Känner du ngn?

2007-02-13 @ 21:58:21
Postat av: Jonna

börja barka!

hittills ingen pösig sittkudde, nej. så ni får kanske skippa bägar-svingandet då...

2007-02-14 @ 14:41:22
Postat av: Lina

Jag blev sittkudden Pösig =P

2007-02-15 @ 21:34:22
URL: http://lina.liljenfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback