Kitty hittar en blogg.

image250Det är kul när man hittar bloggar som skrivs av folk man känner, jag har ramlat över några stycken sådana den senaste tiden. Men jag säger inget och kommenterar inte. Bara smygläser och förnekar att jag själv sysslar med såntdär bloggande när jag pratar med folk. Men tänk om folk jag känner smyger omkring här. Läskigt.
 
Det är tur att jag bara skriver om tråkiga saker som träning och marianne-choklad. (- vaddå tråkiga saker?!)
 
Så, idag har jag meskört combat och inte ätit någon mariannechoklad. Slut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

... vilka då? blir ju nyfiken.

2007-12-16 @ 23:40:44
Postat av: Jonna

ääh folk i min klass bara. eller bara och bara, men ja... :)

Postat av: Fredrik

Din lilla stalker.. ;)

2007-12-18 @ 08:53:18
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: arafinwe

Fredrik.. Hon har börja lära sig.....

f.ö. vart jag sugen på rollo.

2007-12-26 @ 19:23:54
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback