jag är äldre än du men du röker så jag skulle säga att vi är plus-minus-noll

Jag missade alltså idolfinalen igår. Ja jag vet att ni tänker precis samma sak som jag; hur tusan kan man planera in en sittning samma kväll som årets viktigaste tv-händelse?! (jo).  Men men, det är bara att förlåta och gå vidare. Hur som helst drömde jag inatt att Marie Picasso jobbade i charken på ålidhems-ica. Jag var där och köpte sallad av henne.
 
Något så nyttigt som sallad har jag då inte fått i mig idag. R hämtade pizza till frukost/lunch som jag sedan låg i sängen och åt och tyckte synd om mig som hade ontontont i huvudet (jäkla anusvin!). Och till middag blev vi inspirerade av våra älskade "grannar" och åkte och köpte smörgåstårta. 
  
Imorgon är det love actually på tv. Det är inte ofta man längtar till söndagen. Men den filmen alltså...
 
 
 
Dagens låt: säkert! - vi kommer att dö samtidigt


Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Nog för att jag eg. borde veta bättre men hur kommer du idol till säkert?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback