gäsp...

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte, eller om jag tänkte. Men vi har bestämt att vi ska träffas och plugga på ub imorgon kl 9. Nio. Det är värsta jättetidigt, juh. Och nästa vecka ska vi börja 08.30 flera dagar i rad, galet I know.
 
Men snälla hjälp mig nu, 90-talstemat, vad ska jag ha? buffalos? kjol på byxor? taggtrådstatuering? magväska? Äääh det är svårt det här, det är ju så stor skillnad mellan början och slutet av årtiondet. Men det svåraste är väl nästan när jag ska hinna ut och leta efter kläderna.
 
image237
 
Det här är väl coolt? ...väl? Vilka moves killen i blått verkar kunna!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Var det inte då alla sprang omkring i baggy pants och luvor på huvudet och att lyckas vara med på tv var världens mittpunkt?

Postat av: Jonna

ja säkert, jag var dock inte så hiphopig av mig. men adidasbyxor och sånt var poppis ett tag minns jag.
I början av 90-talet sprang jag dock omkring i mimmitröjor o tights och lekte med troll...

2007-12-04 @ 22:23:38
Postat av: Hanna

jag hade då rutiga tights och en mimmitröja minns jag, min lilla syster hade en likadan dress för min mor köpte samma kläder till oss. Mamma kanske önska dig sig tvillingar! Var det inte under 90 talet som folk klippte upp jeansen där nere vid fötterna istället för att köpa bootcut =) Annars såg ju det svarta fodralet ena tjejen dragit på sig riktigt hett ut

2007-12-04 @ 23:13:19
Postat av: ef

Det intressanta är ju dock att det tar knappt 10 år innan man tycker att alla såg ut som idioter. 2017 sitter vi och garvar åt idag. TÄNK! Man slipper inte undan, utan konstant ser man bara ut som en idiot. :(

2007-12-05 @ 02:16:27
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Men geez, dom där bilderna kan bara inte vara från 90-talet?? Mörker!!

2007-12-05 @ 09:22:12
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Aleya

Vintertid borde man få börja som tidigast 10. Det är omänskligt att behöva kliva upp då det är mörkt ute.

2007-12-05 @ 10:06:30
URL: http://aleya.webblogg.se
Postat av: Jonna

hanna: mimmitröjor var poppis, ja. oooh kanske ska plocka fram ett par gamla jeans och klippa upp dem lite, DET var ju coolt tyckte man. haha.

ef: ja precis. det är bara att gå naken om man vill slippa det. men frågan är ju om det skulle vara bättre...

Fredik: enligt stället jag snodde bilden ifrån är det från typ 1992. snyggt juh :)

Aleya: håller med. man vill bara dö när klockan ringer.

2007-12-05 @ 16:04:11
Postat av: Arafinwe

Du får helt enkelt ha på dig en mimmi tröja och tajts då? Sen ett troll i näven..

2007-12-07 @ 11:54:31
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback