gäääääääääääääsp

Under föreläsningen imorse var jag tröttare än jag någonsin varit under hela mitt tjugotvååriga liv. Ögonen gick i kors, jag såg dubbelt och orkade knappt hålla kroppen upprätt. Jag förstår att folk blir galna av att inte sova på en vecka (eller hur mycket sömnbrist som nu krävs). 
 
(Byter nu ämne helt utan finess eller långsökta kopplingar)
 
Men alltså vad är detta för decemberväder?! Elva plusgrader i Nikkaloukta som vanligtvis brukar ha mysiga temperaturer på omkring -35 (enligt mig) och ständigt vara kallast i landet. Jag skyller allt på USA, Kina och er som inte sopsorterar, så det så!


Kommentarer
Postat av: arafinwe

-35 är inte idealisk temp. Den idealiska tempen ligger på -10! Så det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback