detta måste väl bli årets sista idolinlägg..?!

Nu har jag fått se idolfinalen jag också. Det var bra att Marie vann, trots att Amanda är coolast och jag nästan är kär i henne.
Och oj så publiken skrek hela tiden. Jag, som under denna termins träningspass äntligen har lärt mig skrika och tjoa, skulle vart där för att testa mina skills. Slår Sandra gör jag inte, hon skriker högst i stan tror jag. Men det hade varit en nyttig skrikerfarenhet för mig.
 
Skrikerfarenhet. Det ni.
  
(Synd att det sket sig med busvisslandet bara... men en sak i taget.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, högst i stan. njae ;) men bussvisslandet får vi börja träna på igen, på vägen hem från IKSU kanske... som förra året?!

2007-12-09 @ 15:18:35
Postat av: Jonna

ja nu när vi ändå promenerar och det inte är svinkallt ute borde vi ju passa på att öva.

Postat av: Arafinwe

Sandra kan inte skrika högst i stan.. Min lillasyster bor i stan och tillbringande sin barndom under namnet 'skrikan' och jaa.. som namnet tisslar om.. skrek hon en hel del med... Min barndom var tragisk :(

2007-12-09 @ 16:04:12
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jonna

haha, din syster befann sig inte på idolfinalen då? :)

2007-12-09 @ 22:53:04
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

Nej... Hon hördes ändå.. jag hörde henne.. Och sthlm ligger bara halvvägs mellan oss.

2007-12-09 @ 23:20:57
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback