urk!

Igår smakade jag isterband för första gången. Jag tycker inte att jag är särskilt kräsen när det gäller mat (surströmming är ju t.ex. mums!) men det här var jag verkligen tvungen att spotta ut. Först inbillade jag mig att korven bestod av senor, inälvor och andra "rester", sedan började jag tänka på fear factory-avsnittet vi såg på tv här om dan där de åt korvar med grisögon, levande skalbaggar och maskar m.m.
Ryyyyys.
 
Men nu har jag iaf smakat. Nästa gång blir det kanske pölsa. Huuuu.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Isterband är ett djävulens påfund, allt annat är ett understatement.

Postat av: Hanna

isterband är GOTT!! Med kokt potatis och löksås till...mmmm smaskens! När drar du mot ume?

2007-08-09 @ 10:23:30
Postat av: Jonna

jag håller mer med fredik. det var svinäckligt och nog det värsta jag smakat i matväg.
till umeå åker jag nog inte på ett tag ännu... eller vi får se.

2007-08-09 @ 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback