skärpning!

image175Jag är så sugen på godis, kan inte tänka på nåt annat. Men jag har än så länge ingen bra ursäkt för att snaska i mig fast det inte är lördag helg. Vad sägs om att denna måndag egentligen är starten på mitt något sena sommarlov? För att fira Kajs namnsdag? En vecka tills Amanda börjar skolan igen? 3 Veckor tills jag gör det...? Näää, det här funkar inte.
 
Bild på chokladen som numera slåss med marabous apelsinkrokant om förstaplatsen på favvogodislistan. Mariannedrinkar och mariannechoklad är sommarens upptäckter. Och combaten i Torneå.

Kommentarer
Postat av: arafinwe

Första dagen på sommarlovet är ju helt klart något värt att fira!
du har dock valt bra dag att börja 'semestern' på. Vet iofs inte vad det är för väder på andra sidan landet men här nere i Borås är det strålande sol och underbart väder.. Och jag sitter inlåst i en källare ,(

2007-08-13 @ 12:19:51
Postat av: Jonna

ja, men jag har ju varit ledig i helgen så det känns som en liiiite dålig ursäkt faktiskt. ska komma på nåt bättre. här i norr har vi förstås pissväder, så vädret kan jag inte fira heller.
inlåst i en källar låter... farligt.

2007-08-13 @ 12:39:30
Postat av: Ullis

Jonna!
Du ÄR förfinskad. Inget snack om saken. Men eftersom jag håller med om allt förutom att jag inte fått präva umpari-combat så är jag också det.

2007-08-13 @ 14:51:52
Postat av: Jonna

hrmmpff, ingen idé att säga emot ens? vi kan starta klubb, eller bara gå med i finska föreningen.
och stackars stackars dig som inte hann köra combat på umppari. du får komma o köra på body center ist, funkar nästan lika bra.

2007-08-13 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback