sånger

Dagens låt blir en sång som Amanda lärt mig i morse (och hon hade lärt sig den av vår kusin)
 
Hej, jag heter Knut (eller är det Bengt? äh, vi sjöng Knut)
och jag jobbar i en knappfabrik
jag har en fru, men inga barn
och en dag sa min chef till mig
hörrdu Knut, är du ledig?
så tryck på knappen med din vänstra hand.

Hej, jag heter Knut
och jag jobbar i en knappfabrik... (o.s.v. fungerar som "fader abraham")
 
Mycket bra sång.
 
Kusinen har tidigare lärt oss en annan låt:
Jag kan en sång som går folk på nerverna
jag kan en sång som går folk på nerverna
jag kan en sång som går folk på nerverna
jag kan en sång som går folk på nerverna
o.s.v. i oändlighet.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

HAHAHA!!! När kommer ljudklipp så man får en melodi? .)

2007-08-29 @ 15:00:54
Postat av: Jonna

ojoj, du lär få vänta länge! hitta på en egen ist :) ingen av sångerna har någon egentlig melodi tror jag...

2007-08-29 @ 22:23:36
Postat av: Mikael

Bengt ska det va

2007-09-24 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback