komplimanger.

En illa dold o-komplimang:
Jag och syster befinner oss vid omklädningsrummen på stadium
- De här byxorna var inte riktigt bra på mig. Skulle du prova dem?
- Nää, jag vet inte.
- Eller finns det så stora?
- Eeeeh, va?!
- Nej alltså... långa menar jag! Långa!
 
Jo man tackar ja. 
 
Vet inte hur jag ska ta detta heller:
Det finns en man med en hund här i stan som varje happisbo känner till (och som det skrivits insändare om nu...). Hur som helst. En dag kom han in och frågade efter hårborstar.
- Du har ju ungefär likadant hår som mig, hurdan hårborste använder du? 
Hårinpackning nästa?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahahaha, jadu. Den hade jag klarat mig utan. Hans hårsvall är väl kanske inget man blir impad av

Postat av: Jonna

säg inte så, tydligen är ju mitt likadant :( att jag måste klippas är ju dock ingen nyhet.

2007-08-13 @ 22:51:46
Postat av: Ullis

Nääää, du har ju jättefint hår! sen har du ju det alltid uppsatt så han kan inte ha fått en alltför bra överblick.

2007-08-14 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback