jo jo, jag ÄR lättroad.

image176Jag är kanske en elak människa, men jag roas oerhört mycket av att studera folk på dansgolvet. Vilken underhållning det är! Killarna som ska se coola ut, tjejerna som försöker dansa musikvideo-sexigt och gamlingarna som släpper loss för allt vad (jeansjacke-)tyget håller. Vad folk tänkte om oss då vi shejkade loss med våra fuldanser sist vill jag nog inte ens veta, menvadfan, jag bjuder på den. 
 
Borde snart börja förbereda inför kvällen, som nog inte kommer innehålla några extremt vilda danser. Däremot mat, bastu och trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas inte köttmarknad för ingenting... Finns en anlending jag håller mig från dansgolvet .)
Är för cool för att se cool ut .P

2007-08-16 @ 13:41:58
Postat av: Jonna

oj, då är man cool! :) jag är inte alltid cool nog för att hålla mig därifrån...

2007-08-16 @ 14:35:36
Postat av: Ullis

Instämmer ;) gillade även ankdansaren rätt mkt. Han som svängde armarna fram och tillbaka vid sidan av kroppen.

2007-08-16 @ 16:57:30
Postat av: Jonna

aaah, en klassiker som kräver många års intensiv träning för att bemästras rätt och riktigt.

2007-08-17 @ 08:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback