inför bröllopet

Igår var det myskväll med den blivande bruden, inga vilda möhippor här inte. Istället god mat, bastubad (med tillhörande björkruske-piskning), spökprat och minnen. Mycket trevligt.
 
Och jag har kanske hittat nåt att ha på mig nu, vilket man ju kan tycka är på tiden, imorgon klockan två är vigseln. Får man ha en klänning som är ganska kort om man har leggings under? Eller kan man ens ha leggings på ett bröllop? Jag är ännu lite skeptisk. Nåja, utslängd lär jag ju inte bli hur som helst (det vore då själva fan...).
 
Hej tråkblogg. Skriva om kläder men inte ens visa några bilder. Mycket tråkigare än så kan det nog inte bli.
 
Ikväll compat ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Om du går modeblogg på mig så kommer jag aldrig tillbaka och läser igen. ;)
Jag kan tyvärr inte köra mitt Compat-pass i morgon, sambon jobbar så är hemma med barnen. Förvisso mysigt, men ändå...fan.

Postat av: Fredrik

Ja alltså i morgon måndag. Typ... äh, whatever. ;)
Och nej, jag är inte full. Hedersord.

2007-08-17 @ 17:51:55
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

jag som trodde du också skulle börja modeblogga snart ;) måndag är nääästan imorgon... men sluta tafsa på vinflaskorna.

2007-08-17 @ 22:09:30
Postat av: Fredrik

Jag tafsar inte. Ska det va så ska det va. Å andra sidan har jag faktiskt inte druckit en droppe, men du lär ju heller aldrig tro mig..

2007-08-17 @ 23:15:26
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback