en historisk dag.

Idag köpte jag ett par skor som har klack. Det ni. Säkert tre centimeter höga är dem, vilket nog innebär något slags personligt rekord. Jag kan (vill) inte köpa högre eftersom 1. jag skulle bli toklång i dem och 2. jag inte kan gå i dem. Folk som "knäar" när de försöker gå i sina klackiskor är nog bland det oglammigaste som finns. Snälla snälla håll er till vanliga skor om ni inte kan gå i höga.
 
Kan lägga till att paret jag köpte var från skopunkten, kostade 99 kronor och alltså kommer hålla ungefär en kväll, men det är å andra sidan allt jag kräver av dem just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

...sen kan jag tillägga att de inte alltid är sköna. skopunktens skor alltså. men för det priset så...

2007-08-14 @ 20:07:06
Postat av: Fredrik

Vill också tillägga att dina fötter kommer ha så ont, så ont, så ont. Bara så du vet.
Jag vet själv hur det var efter en hel kväll i högklackat. Nuff said...

Postat av: Hanna

jaha och när ska jag få se Jonna i högklackat? =)

2007-08-14 @ 22:56:54
Postat av: Jonna

näää, sköna är de kanske inte heller. nå, jag får stå ut en kväll, det är allt som behövs.
.
men hörru fredrik, jag vill höra mer om din kväll i högklackat ;) låter mkt spännande. men några timmar i 3 centimeters klackar borde väl vem som helst klara...? till och med jag. det hade ju vart en annan sak om de vore höga på riktigt :P

2007-08-14 @ 22:59:30
Postat av: arafinwe

Hmm... Kan la inte vara så J svårt att lära sig gå i högklackar plus att det är absolut inge fel med att bli toklång.. Hur lång är du btw?(håller du dig under 2m är det ingen fara)
Tycks minnas att min syster gick omrkring i högklackade skor inomhus för att lära sig gå i dom före hon skulle på nått.. Minns inte så noga. Var ju så många år sedan :) Tror tom det var när vi bodde i schtaan.
Men jag hoppas på bilder på både skor och outfit inför galapremiären. Kanske även några bilder från bröllopet? Kan schulman blogga från sitt eget bröllop kan la d blogga från någon annans ;)

2007-08-15 @ 07:55:06
Postat av: Fredrik

Ånej, det krävs mer än så för att jag ska berätta om min kväll i högklackat!

2007-08-15 @ 09:09:34
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

jooo, jag skulle behöva öva ganska mkt tror jag. och under 2 meter håller jag mig absolut, men tycker ändå att jag blir för lång i högklackat. får se om jag vågar lägga ut bilder från helgen, kaaaanske :)
.
Himla fredrik, det som lät så spännande :)

2007-08-15 @ 17:03:54
Postat av: Fredrik

Om du bara visste hälften.... :)

2007-08-17 @ 23:16:31
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback