att banta eller träna

Mamma ska börja banta, hon planerar att vara smal till lördagens bröllop. Det går nog bra ska ni se. Även syster har fått för sig att hon måste gå ner i vikt.
 
Efter dagens combat kom jag hem genomsvettig och glad. Men mamma rynkade på näsan när hon såg mig och Amanda kallade mig svettgris. Tackskaniha. Förstår de inte att det delvis går ut på att svettas så mycket som möjligt? det ska ju synas att det varit jobbigt! 
 
Nu är jag sugen på att köpa nåt riktigt onyttigt och sitta och smaska framför dem och se hur bra det går med deras bantande då. Dummisar. Sitt ni och knapra morötter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

...jag fick samma min när jag kom hem efter stepmuskeln. de förstår inte riktigt på det här med svett! :)

2007-08-14 @ 20:00:02
Postat av: Jonna

näää, himla trögisar. när jag kommer till umeå får vi svettävla i våra gråa linnen :P

2007-08-14 @ 20:05:43
Postat av: Fredrik

Varför förstår inte folk glädjen och vikten av svett? Efter träning ska poängteras, inte vid andra tillfällen.

Postat av: Jonna

nä jag vet inte heller... men ja det gäller ENBART vid träning.

2007-08-14 @ 23:01:14
Postat av: arafinwe

Nu måste jag säga ifrån.. Det FINNS annat tillfälle där det är helt okej att svettas efteråt.

2007-08-15 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback