tröööööött

Så var även söndagen avklarad, helgen blev bara roligare och roligare och roligare. Ytterligare en helg med träning väntar i maj.
Filmningen idag gick hyfsat smärtfritt, kände mig nästan duktig ett tag. Men jag suckade lite över min hållning, ska träna på den. Jag har alltid haft komplex över min längd (det mesta har nu gått över, men inte allt), så nej - jag är inte jättebra på att sträcka på mig.
  
Nu borde jag vara flitig och skriva på c-uppsatsen. men usch... jag börjar nästan bli skoltrött. Blev aldrig det under högstadiet eller gymnasiet, så det är väl dags nu.
- Äsch vilket jäkla svammel, skärp dig för fan!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, jag hade nästan väntat mig att du skulle skaka loss på Rockstar-passet igår kväll, trots utbildning i dagarna tre. :)

Postat av: Jonna

Jodu, jag erkänner att jag faktiskt hade bokat nikepasset, och funderade ett tag på att gå. men näääää... jag kände mer för att vila :)
(tusan vad lite nikepass jag kört hittills!)

2007-04-16 @ 11:52:13
Postat av: Fredrik

Jag har bara kört ett pass hittils. Blir inget mer för min del heller. Lite för upptagen med annat...

2007-04-16 @ 15:09:29
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

okej. jag är nog uppe i tre pass faktiskt, ska försöka hinne ett till i veckan. finalen missar jag nog däremot, och hela dancehelgen. buhu.

2007-04-16 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback