Ta din säng och gå

Kvällens projekt:
Plasta in min gamla säng, som stått och tagit upp alldeles för mycket plats samt blockerat en garderob i våran hall alldeles för länge, i massa soppåsar. Jag börjar bli king på att tejpa sopsäckar (syftar förstås på den öppna bilrutan...). Riktigt snyggt blev det, jag skulle nog ha en framtid inom inplastningsbranschen. Finns det någon sådan bransch?
 
Förhoppningsvis blir vi av med sängen imorgon bitti. Förhoppningsvis hamnar den i en lastbil påväg norrut. Och sen på kvällen åker jag efter. Hello Haaparanta!

Kommentarer
Postat av: ef

Ska du flytta tillbaka till habi?

Postat av: Fredrik

Ska du upp dit nu igen? Hur orkar du?? Efter påskhelgen känner jag att nästa sväng norrut blir lagomt någon gång vid....jul?

2007-04-19 @ 08:10:37
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

ef: nejnejnej! men vi köpte en ny, stooor, säng för ett (ganska bra) tag sen. och den gamla har bara stått här och hängt sen dess :)

fredrik: jag vet, jag var där alldeles nyss! men måste nu dit för att göra lite intervjuer till uppsatsen, som har Haparanda-anknytning. hehe, till jul var väl att ta i? :) men sommaren kanske?

2007-04-19 @ 13:52:32
Postat av: Fredrik

Sommaren?? Ja i absoluta nödfall om det krävs. Annars jul..

2007-04-20 @ 13:17:05
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback