Sköna söndag.

Jag kollade på de två sista OCavsnitten som jag haft liggande i datorn hur länge som helst men glömt bort. Och jag grät nästan. Tur att jag var ensam då. Men allt var så gulligt och allt blev så bra och alla levde lyckliga i alla sina dagar. Ingen hemsk tre kronor-avslutning här inte!
Sedan tog jag min iPod och gick ut på en timmeslång promenad. Skönt när solen behagade visa sig och när det inte blåste stormvindar.
  
Nu äta pasta och läskiga köttbullar. Euroshoppers. Fråga mig inte varför vi har köpt dem, de har legat i frysen hur länge som helst för ingen vill riktigt ha dem. Jag tror att det finns farliga saker i euroshoppers kött, typ benbitar, plåster och baciller. Nåja, med mycket ketchup känner man inte om det smakar konstigt. Mat är till för att mätta.
 
Senare blir det träning. Ett eller två pass, eller kanske ett + gym. Vi får se hur det känns..

Kommentarer
Postat av: mor

mor blir arg. du MÅSTE äta närproducerat! tänk på alla lång transporter som gör att vi i framtiden kommer att bada i fästingar i norr, inte kan åka skidor och måste ta båten till jobbet. Tänk, innan du handlar...

2007-04-29 @ 21:37:19
Postat av: Micke

Min hund käkar dem. Han tycker om dem:-)

Postat av: Jonna

måste köttbullarna också vara närproducerade?! vafasen. allt produceras ju inte här.

haha. din hund kan kanske få de köttbullarna vi har kvar då :P

2007-05-01 @ 08:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback