rubriklöst

Att göra intervjuer är väl okej, men att sedan behöva lyssna på inspelningen och skriva ner varje ord är inte alls lika kul. Ett helvetesgöra är vad det är. En intervju är nu genomförd och nedskriven, och jag börjar redan fundera på om det inte är ett alldeles lagomt antal.
 
Försökte få med mig någon av de yngre systrarna på fejk-pump (bah, skiiiivstång heter det!) idag, men de var inte alls sugna. Träning är ju tråkigt. Trots att jag lockade med skön träningsvärk imorgon sade de nej, konstiga typer de där. Så jag nöjde mig med att gå dit och tjuvkika lite för att se hur ett fejk-pump-pass ser ut. Otroligt spännande.
 
Dags att förbereda mig lite inför morgondagens intervju.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Var på spinning i söndags (i Happis), imorgon blir det kombinationen spinning-cirkel. Är mycket spänd på vad de har för cirkelträningsmöjligheter i det pyttelilla gymet på Fysioteket. Annars har jag också varit inne på intensivgympan med korpen.

I sommar ska jag testa på orientering eftersom kvinnan i receptionen hade ungefär lika bra koll som din snubbe du pratade med "ja, utifrån intresse brukar vi väl ha nå´t pass på somrarna"

Postat av: Jonna

ja jag läste om ditt spinnande. har också gått där förut, när jag hade spinningskondition. men var cirkelträningen ska rymmas blev jag också lite nyfiken på... hmmm. sommaren blir besvärlig. får försöka mig på att jogga, men det kommer nog skita sig efter en vecka eller två. som vanligt då.
:)

2007-04-24 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback