inte igen!

Positivt idag: Jag upptäckte varför flera av mina träningslinnen tidigare blivit missfärgade.
Negativt idag: Det krävdes att ytterligare ett linne förstördes för att jag skulle fatta. :(
 
Att kolla på "sveriges smartaste barn" är lite läskigt, man får ju värsta prestationsångesten. Skulle känns lite surt att bli spöad i frågesport av 11-12åringar. Inte för att jag säger att jag inte kommer bli det. Frågorna blir kanske svårare eftersom... huuu. Måste nästan byta kanal för säkerhetsskull.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nå, varför blir de missfärgade då?

2007-04-30 @ 09:26:27
Postat av: Jonna

P.g.a. stadiums egna sportbhar!(men det vet du ju redan :P) tror du man kan stämma dem? jag kanske får 100 stycken som plåster på såren. vips kommer alla min linnen vara förstörda.

2007-05-01 @ 08:48:50
Postat av: Nilla

Vad var det som orsakade missfärgningen?

Postat av: Jonna

stadiums egna sportbhar som släpper av sig helt sjukt mycket färg när de är nya. och inte bara när de tvättas utan det räcker med att man svettas i dem. bah.

2007-05-01 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback