Hata är ett starkt ord...

Idag ska jag väl ändå lyckas ta mig ner till Umeå?
Har spanat in en buss som går 13.35. Den är (om man har tur) framme vid universitetssjukhuset 20.45. Förstår ni hur lång tid det är där emellan?! Fyfan. Jag som hatar bussar. Jag avskyr de osköna sätena som man inte kan sova i utan att få nackspärr och bli förlamad. Lukten av bussar gör mig illmående. Jag tål inte riktigt att man måste sitta och trängas och aldrig kan få båda sätena för sig själv. Och på bussar drabbas jag av bacillskräck och tycker att allt är skabbigt och insmetat i lort.
 
Ja, trevlig resa då. 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Då börjar du kanske närma dig Luleå nu då med andra ord. Känns ryggen bra? Har du grannen flåsandes i nacken? Ryms bara ryggsäcken i knäet på grund av att grannen knökat in sin bag under båda sätena?

Jag vet, du njuter i fulla drag.. Bara 4:45 timmar kvar! :)

Mwahahahahahaa!!

Ps. Mest troligt kör jag BC-passet nu på söndag. Ds.

Postat av: Miss Keep Your Distance

Jag har ingen aning om hur jag hamnade på din blogg. Jag tror att jag sökte på "sur gammal tant" på Googles bildfunktion och hamnade här som av en slump. Mycket lustigt. Förresten - hej Fredrik! :)

Jag hatar också bussar, btw. Jag hatar att trängas oh, så mycket.

2007-04-27 @ 21:31:04
URL: http://mskeepyourdistance.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Hahaha, hej Miss KYD! :)

2007-04-27 @ 22:01:49
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Fredrik: Hrmpppf. bussresan var fantastisk som alltid... jassådu, jag som faktiskt funderade på combat på söndag. kanske ses då.

Miss KYD: sur gammal tant? oj. väldigt smickrande :P och bussar är hemska.

2007-04-27 @ 22:50:37
Postat av: Fredrik

Vi lär ses i sådant fall för jag ska ha passet (inte ändrat i bokningen än dock)! :)

2007-04-27 @ 23:55:15
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback