Dagen då A ströks ur testamentet

Haha, här följer veckans roligaste historia från Haparanda. Jag skrattar varje dag.
 
Lillasyster A är såndär estetisk person som tycker om att rita och ha sig. Därför var de på jakt efter ett vanligt ritblock till stugan, så hon skulle ha något att kladda i. I den gamla stugan hittade de ett som ingen vet vem det tillhör, men det står ett okänt manligt namn på det. Utan att titta vad som fanns i blocket tog dem det med sig och råkade lämna det ute på verandan. Snart kom mormor och hennes väninna som varit ute på promenad (tamtamtam, fyll på med passande musik själva).
- Oj, är det nån som har ritat här? frågar väninnan.
- Jodå, det är A som ritat, svarar mormor övertygat och låter polaren titta igenom blocket, för A brukar ju rita så fint. (Efter det här misstänker jag att väninnan plötsligt  blev väldigt konstig och inte sa något mer under hela besöket, men jag vet inte. Jag är heller inte säker på om mormor kollade på bilderna, men jag låtsas för det blir mycket roligare då.)
 
När mamma och A sedan kollade igenom vad det egentligen var för block de hittat får de se väldigt underliga teckningar. Det är massa könsorgan och diverse sexställningar som inte är att leka med. Plus cigarett- och spritlogotyper förstås. Och detta har nu mormor skrytit inför kompisen om att barnbarnet ritat. Haha.

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHA

Postat av: Jonna

ojoj, stackars mormor. vad ska kompisarna säga?

2007-04-28 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback