äntligen!

Jag har en ny daaator, jag har en ny daaaator.
Och det var på tiden. Den gamla surrade som en ____ (fyll i valfri, högt surrande, sak. jag kommer inte på nåt) och hade en myckat otrevlig ovana att då och då helt enkelt sluta fungera. När den kände för det liksom. Det var inte kul. Alls. Särskilt inte när man har uppsatser att skriva. 
 
Nu försöker jag bli vän med windows vista. R säger att det suger, jag säger att han är avis och att det är king. Men egentligen fattar jag ingenting och inget är riktigt som jag tycker att det ska vara. Det kan ta ett tag innan vi blir riktigt bra kompisar.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Surrade som en industrifläkt? Så klassar jag min egna skördetröska på hemmafronten. Behöver en ny...

Postat av: Jonna

hörru precis så surrade den. och att sitta och lyssna på det i flera timmar är inte särskilt kul.

2007-04-18 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback