Adjööö

Jag är värdelös på överraskningar. Tills igår kväll hade jag inte sagt nåt om att jag var påväg hem, men så pratade jag med mamma i telefon och råkade börja säga att jag bokat möte med en person där uppe på måndag... och sen sket det sig med överraskningen. 
 
Men vem vet, det kanske var lika bra. Nu kan de träna på att se glada ut tills ikväll. Ifall det inte skulle komma naturligt liksom.  
 
Känns nästan konstigt att åka upp IGEN. Nån termin har jag bara åkt hem till jul och sommaren, och nu var det bara en vecka sen jag var där. Jag säger inte att det inte är skönt att vara hemma, men det finns saker här i Umeå som man saknar (min dagliga träningsdos!!!). 
Jaja, innan bilfärden norrut startar ska jag ta förväl av mitt hälsosamma umeåliv med ett steppass. För hemma blir det onyttigheter varje dag igen. Och bilåkande var man än ska (även till ica som ligger ett helt kvarter bort). promenader och cykelturer är för töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback