Nike Inspiration Tour

Ojoj, idag har jag fått träna!
 
till att börja med ett steppass som verkligen var skitkul! roligast på hela dagen tror jag.
sedan andra delen av nike r.w. bollywood. knepigare steg än i första delen, och på nåt vis hamnade jag förstås längst fram... alla var rädda och försökte undvika de platserna. nåja, det gick väl bra.
fick testa på yoga, något jag inte vågat förut. stod längst bak i salen och skrattade åt vilket järnspett jag var i jämförelse med instruktören, som inte verkade ha några ben i kroppen och såg ut att vara helt gjord av gummi. men det kändes skönt efteråt.
forzan var inte lika jobbig som den jag vart på förut, men tur var väl det...
sen kom aerobicen som var... annorlunda jämfört med den aerobic jag är van vid. kändes som om jag försökte mig på någon slags halvflummig modern dans...
och slutligen fick vi lite core-träning. puuh.
 
efter en sånhär dag får jag äta hur mycket glass som helst ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Roligt att NIKE touren var bra! Hade gärna gått men det blev inte. Åsa F är hur bra som helst på dans, hennes klasser är alltid roliga att gå på!

Postat av: jonna

ja visst är hon bra, men camilla var då min favorit. den klassen var riktigt jäkla kul! :)

2006-09-18 @ 22:54:26
Postat av: Fredrik

Ska du gå på inspirationsdagen då på tal om roliga pass?

2006-09-19 @ 12:09:30
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

ja jag tänkte nog det, men har inte anmält mig ännu. misty tripoli säger de ju att man inte får missa... tänkte försöka vänta tills det blir billigare bara ;P

2006-09-19 @ 13:12:07
Postat av: Fredrik

Bra ide!
Misty får man absolut inte missa, har själv bokat in alla hennes tre pass samt ett avslutande "Best Of Body Balance" att avrunda med innan instruktörsfesten på kvällen!

2006-09-19 @ 23:17:36
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

gäller att hålla koll på när jag ska boka då, så jag inte missar. åh, tidigare var ju jag duktig och gick på body balance varje lördagsmorgon... men nu är jag stel som ett kylskåp igen. instruktörsfest och allt, voivoi. dit är jag konstigt nog inte bjuden :P

2006-09-20 @ 09:07:18
Postat av: Fredrik

Inte bjuden? Konstigt! ;)

Aldrig funderat på att ställa dig längst fram istället? Det är riktigt roligt!

2006-09-20 @ 12:19:12
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

Ja, jag vet. inbjudan måste ju ha kommit bort i posten eller nåt. ser ingen annan förklaring ;)
ehh, jo jag har faktiskt funderat på det, men det kommer dröja läääääänge innan det sker. om det någonsin gör det (-förmodligen inte :P)

2006-09-20 @ 14:39:50
Postat av: Fredrik

I efterhand tycker jag att jag dröjde alldeles för länge med att börja instruera. Idag önskar jag att man hade fått tummen ur ***** några år tidigare.

Men bättre sent än aldrig ska man väl säga. Har ju iofs snart hunnit instruera i två år trots allt. Önskar bara jag hade lite mer pass men det kommer väl (kör bara TC än så länge). BC är min största passion och hoppas hela tiden att jag ska få börja köra det snart (är utbildad), men konkurrensen är stentuff!

2006-09-20 @ 15:08:46
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

ok, hoppas du får börja köra det då! men hörru, jag efterlyser bc-pass på tisdagar/onsdagar. det kan du väl fixa? :)

2006-09-21 @ 09:30:40
Postat av: Fredrik

Det fanns förut, men i våras plockades BC-passet på tisdagar bort och det har inte kommit tillbaka, tyvärr. Så nu är det bara fyra BC-pass i veckan istället för tidigare fem.
Får gnälla lite mer på min koordinator (som om hon redan inte är less *skrattar*) att jag får köra ett tisdagspass till våren!
Kanske blir det så att en eller flera BC instruktörer slutar efter jul och i dagsläget är jag den enda utbildade BC-instruktören på IKSU som inte har något pass, så kaaanske får jag börja köra snart om högre makter vill mig väl (och jag är fullkomligt icke-religiös). Den som lever får se. ;)

2006-09-21 @ 11:29:30
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

bc-instruktörer som slutar? nu blev jag lite smått nyfiken... VEM?!? :0 men det är kanske hemligstämplad information? ;)

2006-09-21 @ 11:43:20
Postat av: Fredrik

Lite hemligstämplat - den som lever får se :)

2006-09-26 @ 11:05:56
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: SanuyBaG

Find in WEB
Ultram

Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback