matvrak

Har just ätit "italiensk fiskgryta med pasta" (lät det inte ruuuskigt fint?) gott var det, men receptet får ni själva leta fram på ICAs hemsida, jag kan ju inte länka med internet explorer.
 
nå, nu är jag hur som helst för mätt.
och har kommit fram till att jag ska börja laga lite äckligare mat så man inte äter så jäkla mycket. det måste vara därför bantningsrecept och sånt inte alltid låter sådär vanvettigt goda... typ torsk med spenat och linssallad... 
 
Idag får jag gå på combat! :D


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad tyckte du om nya koreografin? Anna och jag tränade några de nya låtarna igår nere i instruktörernas relaxrum. :)

Körde hon hela eller bara delar av nya passet?

Postat av: jonna

nej hon körde inte riktigt hela passet. 6 första låtarna kanske...? äh minns inte.
jodå, jag tycker det verkar bra, men sådär i början när man inte kan kombinationerna är det lite svårt att ta ut sig ordenligt.
de dubbla sidekickarna diggade jag! och knivgrejen var kul :)

2006-09-26 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback