baaah

Var o bowlade med några klasskompisar (eller kursare heter det kanske) igårkväll.
jag trodde att jag skulle vara bra... eller iaf hyfsad... eller jag trodde iaf inte att jag skulle vara värdelös! men ser man på, jag kom sist. ganska rejält också.
försökte vara en god förlorare och skratta åt det, men ni ska veta att det sved. innnerst inne skrek jag och hade lust att slänga de där jädra kloten all världens väg.
 
nå, sen spelade vi lite biljard och där var jag iaf lite bättre.
 
för övrigt är jag lite besviken över att jag inte verkar ha fått någon träningsvärk från igår. vafaaaan. både armar och ben skakade ju av ansträngning. ska det vara såhär?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har hänt mig också. Brukar lyckas ganska bra men en gång blev jag helt chockad över att det gick så dåligt och jag som sist.

Postat av: ef

Träningsvärk får man i otränade muskler, kanske ett tecken på att du inte har såna längre? ;-)

2006-09-20 @ 12:29:00
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: jonna

sandra: hehe, sånt är aldrig kul!

ef: men... men... jag får ju alltid träningsvärk av bp! alltid!

2006-09-20 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback