ångest och onödigheter

jädrans. sandra skickade en såndär skriv-fort-som-f*n-länk åt mig igår. jag är inge vidare bra på att träffa rätt tangenter snabbt, men förut led jag iaf inte av det. nu har jag däremot fått prestationsångest.
 
åh, jag fick ett såntdär ruuuskigt onödigt ha-begär. men alltså, vem kan klara sig utan ett egendesignat medmera-kort?! nej det går ju bara inte. att jag nästan aldrig handlar på konsum/coop är en petitess. för hade jag ett sånthär fint kort skulle jag ju garanterat börja göra det. när jag sommarjobbar på konsum skulle jag dessutom vara coolast på hela bygget.
 
nej, plugga var det...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Så löjligt beroendeframkallande, men det verkar som att mitt tangent/bokstavsminne sitter i rätt ok ändå. 4:67 fick jag efter fyra försök.

Hur gick det för dig?

Postat av: Fredrik

Och nu 4:33. Dags att jobba!

2006-09-22 @ 09:56:45
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

men faan, 4.91 har jag bara fått. jag hatar numera tangenterna vwxyz och funderar på att pilla loss dem från min dator.

2006-09-22 @ 11:39:11
Postat av: Sandra

Jag har fortfarande 3,67 som rekord :) tihi. Nu cykla iväg... en grej förstår jag inte. Folk som snor andras skor?

2006-09-22 @ 15:23:58
Postat av: jonna

fan, efter att jag sprungit till tvättstugan ska jag minsann sätta igång och öva!
nej, skotjuveri är ju inte riktigt vettigt!

2006-09-23 @ 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback