modeblogg... eller klädblogg iaf.

                                   jacka

Kläder 1:
När man känner att man verkligen MÅSTE hitta något är det faktiskt inte alls särskilt kul att gå i affärer. idag SKULLE jag hitta en överdel att ha på helgens bröllop, och vips så var butikerna tömda på alla vettiga plagg och storlekar. jag blev klädhitler och sågade allt och blev på dåligt humör.
nåja, köpte tillslut nåt som jag inte är sådär supernöjd över, men det får duga. man måste ju tänka på det där med att inte överglänsa bruden... ;)
 
Kläder 2:
Efter dagens aerobic- och combatpass var både linne och byxor genomblöta. härligt :)
 
Kläder 3:

När jag nyss åkte en sväng till flygplatsen med sandra tog jag på mig min vinterjacka, den som man har när det är -30 och snöfall. det var riktigt skönt att slippa frysa. ska nog börja använda den redan nu och sen köra med dubbla när det blir kallt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bilderna är så himla söta :) mycket roligare än fotografier ;) ikväll blir det härligt med step dance... wohoo!

2006-10-03 @ 13:15:18
Postat av: jonna

ja, det är faktiskt roligare än vanliga foton... synd att det tar mkt längre tid för mig att göra dem bara.
och ja, det är alltid härligt med step! :)

2006-10-03 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback