fredag!

Jag hade nästan planerat in en hemresa under nästa helg, och några dagar in på veckan efter. men tji fick jag, för måndagens skoldag ska tydligen vara mycket viktig och bäst att inte missa. äschdå. får kanske nöja mig med att åka hem till jul... nog för att de där "jätteviktiga" dagarna ofta kan vara ganska onödiga iaf.
 
Gjort idag:
- besökt elgiganten och fått veta att de kanske kan beställa in ett batteri till min dator, men de visste inte vad det isf skulle kosta. eftersom datorn inte längre räknas som särskilt ny (mer som antik lät det som på dem...) finns de inte hemma.
- tränat aerobic
- tränat combat
- ätit
- gjort chokladbollar. 
 
se så produktiv jag är, det är ju fantastiskt. måste akta så jag inte blir utbränd.
imorgon blir det mer träning, fötterna kommer vara ömma- men det är sånt man får ta :)

Kommentarer
Postat av: mor

att komma hem är också jätteviktigt.
Allis behöver uppmärksamhet!
(är väl det säkraste kortet att locka med...)

2006-10-20 @ 18:45:05
Postat av: jonna

men mamma, du måste ju ge allis uppmärksamhet! de andra hundarna antar jag får den de behöver. må, min lilla sötis.

2006-10-21 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback