Vill ha!

Åhhh, mitt ha-begär vaknade nyss till ordentligt. För kolla här vilka snygga almenackor man kan beställa. Hade det inte varit för beställningspausen hade jag nog klickat hem en, fast jag verkligen inte är någon almenackemänniska. Jag har en i väskan, men kommer aldrig ihåg att använda den. Ungefär en gång varannan månad tar jag fram den och rycker bort alla små hörn så den hänger med någorlunda i årsskiftningarna. Men hade jag en såhär fin, dåååå.
(Om inte annat skulle det vara en skitbra julklapp.)
 
Dagens sysselsättning: försöka skriva en rapport om självförtroende...
Dagens drygaste: skriva ner gårdagens intervju på papper. Blä.
Dagens träning: body combat (pust)
Kvällen: Idol och chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback