uppsatstajm!

Nästa termin har jag tänkt att jag ska läsa en C-kurs och alltså skriva C-uppsats. Eller jag vet inte riktigt om jag tänkt överhuvudtaget. Hur ska jag klara av något sånt!? Fy. 
Innan jul ska man knåpa ihop en B-uppsats, och det borde väl inte vara alltför komplicerat, men jag har inte den blekaste om vad jag ska skriva om och börjar få lite panik över det.
Egentligen kan man ju skriva om vad f*n som helst, men det är just det som gör det så svårt. Hur tusan ska man kunna välja? Kan de inte bara ge mig ett ämne som jag till en början kan få gnälla och sucka lite över, men sen bara skriva om...?
 
Med kontrollbeskedet från antagningskontoret (?) kom en kopia på mina slutbetyg från gymnasiet. Det var lite kul. Fan vad duktig jag var då ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

C-kurser är roliga, D-kurser ännu roligare. Det blir egentligen inte så mycket svårare eftersom det oftast bara spinner vidare på vad man redan lärt sig.

Vad som ibland kan vara väldigt intressant är att läsa en A-kurs igen efter att ha läst på C- och D-nivå. Känns som dagis... :)

Postat av: Jonna

Jag kan tänka mig att det är ruskigt kul med uppsatser om man hittar ett ämne som man verkligen brinner för... men hur gör man det då? :S
Och jag ser fram emot att få läsa A-kursen igen sen :)

2006-11-16 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback