tidspassning

Jag tycker inte om att komma försent, har jag en tid att passa brukar jag vara där minst fem minuter innan. Tyvärr leder det ofta till att man (jag) står utanför UB (där man av någon anledning alltid ska träffas vid rusningstid) och väntar och känner mig uttittad och bortkommen. Och att den akademiska kvarten är populär bland studenter gör inte saken bättre.
 
Nä, jag får helt enkelt blir bättre på att inte passa tider, så jag slipper sitta och känna mig sådär vilsen. Folk brukar ju ställa fram sina klockor några minuter för att komma i tid, men kanske skulle göra tvärtom?
Nu är det dags att packa väskan och göra mig redo inför promenaden till IKSU, till träningen tänker jag då inte komma försent.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kul att du hälsade idag!
Ska erkänna att jag blev lite halvt taget på sängen och därmed aningens förvånad vilket säkert märktes. När jag tänker efter så hälsade jag nog inte ens ordentligt, så ohyfsat av mig.

Men nu vet jag ju i alla fall vem du är och därmed snäppet mer beredd nästa gång. Dessutom slipper jag ju oroa mig för "IKSU-spöket" nu.. ;)

Postat av: Jonna

Haha, det känns skönt att inte gå under benämningen "spöket" längre :)

2006-11-16 @ 19:44:35
Postat av: Fredrik

Glömde för övrigt säga att du hade rätt bra teknik!

2006-11-17 @ 10:39:38
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

tack ska du ha. lite bättre balans skulle dock behövas för vissa sparkar :P

2006-11-17 @ 17:28:37
Postat av: Fredrik

träna body balance ;)

2006-11-17 @ 23:01:22
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

mhmm, borde kanske börja med det igen. det var faktiskt ganska skönt.
för efter den äckligt jobbiga wasabilåten är det svårt med dubbla sidekickar. men det beror nog ganska mkt på att jag är så slutkörd eter den låten så jag knappt kan stå på benen..? :)

2006-11-18 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback