stenkastning

Mellan 50-80 unika besökare brukar kika in här varje dag, men jag måste säga att de flesta av er är ganska usla på att kommentera! Aaah, nu sitter jag här i mitt glashus och kastar ruskigt stora stenar, för jag är egentligen ganska  värdelös på sånt själv. Men kom igen, skriv hej iaf. För snart (och det är lördag idag ifall ni missat det) måste jag promenera iväg till skolan och försöka skriva klart ett grupparbete. Det är alltså väldigt synd om mig!
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 
Ääh, det där hjälpte ju inte särskilt mycket. Hoppas ni får... hål i tänderna!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Äh, helgen är till för att plugga också ibland.

Ska jag säga förresten som gottar mig med sovmorgon, sen frukost, bakar sockerkaka med grabben och allmänt myser denna gråa lördag... ;)

Postat av: Anna

Hej :)
Har följt din blogg rätt länge nu. Jag tycker du skriver på ett roligt sätt. Kul att läsa om andras vardagsliv.

2006-11-25 @ 12:00:03
URL: http://mystica-l0v3.livejournal.com
Postat av: Jonna

härligt med mys :)
och kul med en läsare jag aldrig hört av tidigare :)

2006-11-26 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback