hej gubben vinter

Vid den här tiden på året är det, som äkta norrbottning, alltid lika kul att sucka över stockholmarna och deras "snökaos". för lite tokigt är det väl, att de verkar bli lika förvånade varenda år. på med vinterdäcken för tusan!
 
jag försöker intala mig att jag minsann skulle klara av att köra där alldeles galant... men alltså det måste ju vara lite värre än ett vanligt snöfall med tanke på följderna...? eller?
 
(och jag vill lära mig sladda sådär coolt med bilen nu när det är halt ute. men var fasen ska man våga träna på sånt? inte i trafiken iaf.)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
haha, på nyheterna sa de just att det kommit 6 centimeter snö i sthlm. det var snöstormen.
- roligt.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Snöstorm i sthlm är ungefär som en vanlig vinterdag här uppe. Jag skrattar lika mycket varje år över "kaoset" där nere, speciellt när det handlar om några ynka centimeter.

Att sladda med bilen kan man göra lite varstans, hitta någon stor och tom parkering (jag brukar f.ö sladda lite även på väg hemifrån till typ IKSU - funkar fina fisken!).

Postat av: jonna

ja, visst är det roligt att driva med dem?! :P
ja en TOM parkering ska det nog vara för att jag ska våga försöka. kan gå illa annars.

2006-11-03 @ 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback