gårdagen

Igår var det mycket folk, skratt och dans på husfesten på Berghem. Ett tag roade jag mig med att låtsas att jag läste till läkare... Sen erkände jag förstås när det började ställas frågor om hurvida jag nu fick arbeta som undersköterska och när jag skulle ut och göra praktik. För jag hade ingen aning.
 
Ja, det var kul, men när man är halvnykter är det nästan läskigt att se hur riktigt fulla människor beter sig.
En slibbig kille (som lätt skulle gå till final i "årets slem 2006") hade helahalva kvällen roat sig med att ta på en kompis, trots att hon väldigt tydligt visade att hon inte uppskattade kontakten. Hur tänker man då?! och plötsligt smög han upp bakom mig och lade händerna på mina höfter. Som en reflex armbågade jag honom, och han spillde massa öl över sig själv och försvann. Ha! vad skönt det kändes.
  
Idag ska jag vara seriös och plugga... kanske.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Snygg fighting-reflex! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback