mycket text.

imorgon får jag sommarlov.. eller så får jag i uppgift att ändra på min litteraturanalys. men det borde gå snabbt, en timme eller så. 
hursomhaver blir det inge kul med sommarlov när det är 10 skruttgrader och regn ute. för efter skolavslutningen (jaaa, jag drömmer mig tillbaka till lågstadiet) ska det vara strålande sol och man ska skutta hem längst åkergatan och sätta sig och gunga och sjunga sommar-visor. jag tränade på sommarvisorna igår kväll när jag inte kunde somna, vilket i sin tur gjorde att R inte fick sova fast han kunde.
 
imorgon är det dags för vårruset. jag har ont i halsen och tror att jag kommer bli sjuk. ja jag kommer då inte bli friskare efter fem kilometer i regn. för jag antar att det kommer regna även imorgon.
 
sen ska jag kanske nämna att folk här varit yra av all brännboll och därför vinglat omkring på fysikgränd hela helgen. nästa år vill jag också spela. eller egentligen vill jag klä ut mig men det vågar jag inte erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback