fasikken

att få R att märka att jag blivit blond igen var ungefär lika lätt som att lära en åsna baka kladdkaka (åååh.. kladdkaka!). jag fick ge R-I-K-T-I-G-T tydliga vinkar som bara ledde till att han blev jätteorolig över att han skulle ha missat nåt viktigt datum (födelsedag/namnsdag/årsdag) eller liknande.
 
sitter i skolans datasal och försöker skriva ut artiklar som kan sammankopplas med moralisk panik, det går inte alls faktiskt. snablars. jag måste nog byta datasal och testa där istället.
 
step dance om en timme, sandra är du kry ännu?

Kommentarer
Postat av: Sandra

nä, jag är inte frisk ännu :(

Postat av: Sandra

Jo, men inte blev du väl så blond ändå? :P jag tänkte att du skulle bli riktigt ljus igen ;) jag vill förresen ha slingor inom de närmsta dagarna!

2006-05-05 @ 09:23:16
URL: http://sandys.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback