träning och hagamannen

idag blev det mycket träning, kanske lite onödigt mkt..?
bodyjam, forza och "najki" var jag på... skulle egentligen hoppa över det där sista men när jag skulle gå o duscha så såg jag att de andra som skulle på passet stod utanför salen och inte ens fått börja gå in ännu... så hamnade jag där också. och det var ju faktiskt sista gången. (eller?)
 
så efter all denna träning måste jag få i mig massa kalorier (vi är ju inte ute efter att bryta ner den lilla muskelmassa jag har). så nu har jag en kladdkaka i ugnen :P mmm, det blir perfekt till dagens avsnitt av OC, som jag inte sett! oooh. lycka.
 
och jooo, på träningen fick jag ju höra att the hagaman äntligen är fast! fyfan vad skönt! men sjukt att tänka sig honom som familjefar och så, att föreställa sig honom som någon ensam kuf som bodde långt ut i skogen var mycket lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback