jag lever.

usch och fy vilken dålig bloggare jag varit de senaste dagarna, men min dator har varit ockuperad av syster + hennes kompis som varit fullt upptagna med att lunerera och sånt. och då får man ju inte störa! istället har jag ätit massa onyttigheter, för tjejerna krävde stora mängder glass och choklad. och som värdinna skulle det ju vara oartigt att inte sällskapsäta med dem.. hrmmm. tur att jag tränat flitigt.
nå, idag har de tagit bussen hem, och jag ska försöka leva nyttigt igen... eller vi tar det efter helgen.
 
veckans fundering: hur tänker man när man går in på frasses och äter en hamburgare man hämtat från mcdonalds? jag skulle då inte idas!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä fy bubblan - frasses hamburgare är ju mycket godare ;) haha.

Postat av: jonna

äsch, man ska ju gå på max. men amanda sa "ääääckligt" och vägrade.

2006-03-10 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback